Liity jäseneksi

Jäseneksi voit liittyä tällä lomakkeella tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse suomenfruktoosiintolerantikot@gmail.com.

Tarvittavat jäsentiedot nimesi lisäksi ovat postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, syntymävuosi sekä onko sinulla HFI-diagnoosi vai oletko lähiomainen sekä varsinaisen sairastavan henkilön nimi.

Jäsenmaksu on vuonna 2023 20€. Lähetämme sinulle sähköpostitse viitenumerollisen laskun, kun olemme vastaanottaneet jäsenhakemuksesi.

Jäsenmaksun maksettuasi jäsenyys astuu voimaan, ja voit pyytää halutessasi liittymistä Facebook-sivuillemme yksityiseen Suomen fruktoosi-intolerantikot (HFI) ry -ryhmään.  Se on myös tiedotuskanava jäsenistöllemme nettisivujen ja sähköpostin lisäksi.

Ota meihin yhteyttä

Suomen fruktoosi-intolerantikot (HFI) ry

c/o Pajukonkatu 15 E 8, 33820 TAMPERE

suomenfruktoosiintolerantikot@gmail.com

Voit ottaa yhteyttä sähköpostitse tai alla olevalla yhteydenottolomakkeella, joka ohjautuu yhdistyksen sähköpostiin. Pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman nopeasti.

Hallitus 2023

Tanja Kuusela (Tampere), puheenjohtaja